Traductor

dimecres, 2 de març del 2016

Als professionals d'Aresta.com



Les persones tenim molta avidesa a l'hora de criticar quan no som tractats correctament com a consumidors; en canvi, a l'inrevés ens costa més. Nosaltres, però, ara volem posar-nos en el segon cas i donar les gràcies a l'excel·lent tracte que ens ha dispensat la botiga d'Olot/Girona Aresta.com a l'hora de gestionar-nos la garantia d'unes botes d'esquí de muntanya i la compra d'unes fustes, amb la col·locació de tot el material extra. Han estat ràpids, resolutius, didàctics i, en definitiva, MOLT professionals. 
Suposem que a més d'una persona deu sorprendre que diguem això perquè en teoria això són qualitats que ens pensem inherents a les empreses privades, però és que la nostra experiència darrerament és ben bé la contrària: ja sigui amb grans companyies de telecomunicacions, amb corporacions bancàries, etc, i per una gran botiga de material de muntanya que tenim a prop de casa que fa més d'un any que ens té esperant per una peça de Dynafit perquè la fixació no roti accidentalment de la posició de pujada a la baixada quedant-se la bota incòmodament clavada (treu-te els esquís, torna-te'ls a posar... i sempre en posicions estrafolàries); aquest fet és molt habitual entre la gent que portem les Speed Radical... doncs que sapigueu que això a la botiga Aresta.com t'ho arreglen al moment. Quina llàstima no haver-los trobat abans... tants mals de cap que m'hauria estalviat. 
Doncs res, agrair la professionalitat i el tracte que ens ha donat la gent d'Aresta.com i tot plegat amb uns preus molt competitius si els comparem amb d'altres grans botigues online (p. ex. les noves botes les vaig comprar allí i va ser el lloc més econòmic on les vaig veure).