dilluns, 14 de novembre del 2016

Dificultat: mitjana
Durada total: 7 h
Punt de sortida: Isona

Ens ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així sortim des d'Isona i pugem còmodament fins al cim de Carrànima per una pista obaga de molt bon fer. A partir d'aquí baixem fins al Coll de Faidella per un bonic sender (-350 m) que no permet gaudir-lo al màxim perquè la vegetació tapa part del traçat. Des del citat coll anem fins a Siall per prendre un parell de bonics corriols que ens duen fins a Llordà, des del qual encara seguim baixant per bon sender fins al fons del barranc. En aquest punt hem de caminar 5' amunt i després una successió de pistes i corriol i puges i baixes ens duen fins a l'àrea de lleure de la Posa on comencem el darrer sender de la jornada, sempre en la mateixa línia: sense compromís però curtet... podríem dir que es tracta d'un recorregut amb petites perles que van apareixent aquí i allà.

Abella de la Conca

Mirant cap al Coll de Trumfo (el coll impossible?)

Arribant a la Collada de la Serra del Pi

Amb els Montsecs al fons

Darrers metres d'ascens, ja veiem el cim

Cim de Carrànima

Des del cim, foto del Pirineu poc nevat